Torsdag 2/9

Jag sitter här och kollar ut. I augusti skulle de jämt spö regna och de skulle absålut inte vara  finnt väder. Men nu! Nu när september kommer och de ska bli höst. Då kommer solen! Typiskt? Jag vet inte! Just idag var de bara kul! Jag och mina två närmaste vänner (vi brukar vara 4 men idag var vi 3 för en var sjuk) men vi andra två bestämde oss för att gå och äta milk chake. Direkt efter skolan gick vi hem och hämta pengar. Sedan gick vi och drak milk chake. Men vi  fick plötsligt bråt när bussen skulle gå. vi skynadade oss så att inte busen skulle åka ifrån oss. Vi stälde och och drak och pratade vi den buss ¨ålplats. Inte den min kompis brukade åka ifrån (för de var hon som skulle åka) men vi prövade den ändå. För vi hade inte tid till någon annan! vi stod där och väntade och då sa mmin kompis:  Den kommer om fem minuter! Vi sa bara: okej! Sedan upptkte vi en buss skyöt bakom en kille. Vi gick ohc kollade där. Bussen kom inte för en om en halv timme från den här håll platsen! Hon skulle ju vara hemma då!! Men hon visste en annan som låg vid skolan. Men skolan är ju rätt lågnt bort... Vi fick springa. Jag var varm av solen och jag måde illa av att både drika och springa! Till sisst kom vi fram. Vi satte oss på marken och drak! Vi var helt slut! Sen kom bussen. Vi sa hejdå till kompisen som skulle hoppa på och sedan gick vi hem och tog på oss rullor och rullade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0