Klubb

Ala får vara med i min klubb! Ni får skriva exakt vad ni vill. Men om ni är de så kan ni ju lixom komma hit lite oftare. Jag vill ju inte ha medelmar som har varit här en gång i sitt liv lixom! Man ska kunna känna till sidan då! Men de är iget tvång. Man kan såklart vara helt anonym på denna sida! Jag har haft andra bloggar som fiax.blogg.se men den finns tyvärr inte lägre! Men denna blogg ska bli kul! Jag hoppas ni där ute också tycker de! Om ni är lite osäkra på att bli medlemar så kan ni ju bara komma hit lite då och då och kolla! De kostar SÅKLART iget! Det är bara för att ha kul! Skriv bara "jag är med" så är du med! Så enkelt var de!

Kommentarer
Postat av: Minna

MED!

2010-09-05 @ 08:13:41
URL: http://tvtv.blogg.se/
Postat av: chanelle&Jennie

Häj Fin blogg;D <3 om du vill kan du delta i veckans blogg på min blogg KRAM <3

2011-03-16 @ 20:25:48
URL: http://chanellejennie.devote.se
Postat av: Evii!

Tack, men nu bloggar jag på alltid jag! Kolla in där så betyder de mycket!

2011-11-20 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0